Still in Nergril

Hej alla glada! vi ar forfarande kvar i Negril, vi har dock bytt boende fran koja till koja men vi har kok nu iaf och det var darfor vi bytte. Vi saknar dock var Mr. Flower(manager pa root bamboo) han hade alltid nagot ntressant att diskutera,sa mycket tt man bev fast i en timme emellan at. Ikvall skall jag o Jenny ut och Shaka pa The Jungle, vi har aven kommit fram till att vissa Jamaicaner ar HOT HOT HOT!!!!!!! Pa fredag tar vi bussen till Kingston,dar ska vi shoppa i down town och bo i New Kingston. Det blir darifran vi laddar for aktiviteter efterom jag och Jenny ar en gnutta rastlos,bestiga Blue Mountain,kolla i Bobbans musem, plantage och lite andra har resande aktiviteter pa hojder och i havet, Jenny har peppat mig for ett Scubadiveoch dar efter ser jag om jag tar hela dykar certifikatet,spannande! Vi har ar eventuellt fatt en resepartner!!!! En Norrman skrev just pa resedagboken och fragade oss om han fick hanga med oss... Och why not!!!
Na nu ar det lunchdags och det ar patties som star pa menyn(jamaicanska piroger),fran varldens sotaste tant Miss Sonja.
LOOOVE Jenny och Andrea

Kommentarer
Postat av: pösan

tjena här är allt bra,förutom vädret som är regnigt.andrea ska du verkligen tänka dej att att börja dyka?du kommer väl ihåg det där med krukan. ha det bra och sköt om er.kraaaaamar i massor PÖSAN

2009-06-10 @ 19:55:37
Postat av: Elin

Härligt låter de! Andrea glöm inte att fota de hetingar du bestiger.. hahah!! Ni har de då bättre än vad vi har, njut! Kramar :)

2009-06-11 @ 00:21:18
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: j-p

Jungle.... minnen...mmmm. Grymt bra ställe. Så det blev alltså ingen hyrbil för er? Andrea! skicka hit en paaaaaaaaaaaaaaattiiiiie!!!!

2009-06-11 @ 01:18:02
Postat av: Ramona " Raino"

Hej hopp Rasta Jolly & Reagge Ziz :)



Klart ni kommer ha det super kul ikväll på The Jungel, ni kanske får lära er lite nyare dance moves ;) Kul att vi hann chatta på fb tidigare idag!

Här i Umeå har det varit jordskalv kl:16:48 (enl VK tidningen) det jag hörde lät som att blixten slaget ner/ rivningen av hyreshuset som brunnit granne vid oss- sen insåg jag ju att det huset redan e jämnat med marken, Ops! Lite konstigt kändes det, men jag kände inget i marken som många andra hade gjort (enl VK). Jag har numera blivit min egna personliga assistent i jakt på nytt arbete ;) hahaha.

Ams handläggaren såg ut som ett frågetecken när jag rabblade upp alla ställen jag e tim-anställd/ vikare på nu :o hahaha!!

Jag har fixat med Teg för dig ziz, Ann såg fram emot att träffa dig när du e tillbax + det som var innan ;)



Shake it like it´s HOT HOT HOT ;)

Peace & Love / Me and the cats

2009-06-11 @ 01:21:10
Postat av: Hanna

Hej :) intressant blogg.. Gå gärna in på min och skrv vad du tycker! Kram



http://h88.blogg.se

2009-06-11 @ 01:27:20
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu vet jag att det inte är "Still in Nergrill". Ni har förflyttat er....

2009-06-13 @ 16:00:36
Postat av: Anna Grahn

FY FAAEN vad jag e avundsjuk.Sitter just nu o kollar flyg till Las Vegas för dit vill Peder o jag kan säga att jag inte e svår o få med.Hoppas "the jungle" va kanon. Regn o 12 grader.

2009-06-13 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0